Studie NOAA ukázala, že podíl aragonitu začíná ohrožovat život korálových útesů. Kysličník uhličitý uvolněný zejména činností člověka začíná okyselovat rychlým tempem světové oceány.
Autor: Pavel Letko
-
Zveřejněno 20.10.2015 18:27
-
(16087 Návštěv)
Naše soudy se nenechají zviklat veřejným míněním a veselé hochy ze skupiny s opravdu vtipným názvem „Ztohoven“ osvobodí. Jen tak dál, fašismus klepe i na naše české dveře, užívejme švandu, brzy nás totiž smích přejde.
Viceprezident Světové banky Hafez Ghanem hledá spásu na kapitálových trzích, které vidí jako řešení krize Blízkého Východu a Severní Afriky. Banksteři předvedli neuvěřitelné chucpe přípravou vydání tzv. "uprchlických dluhopisů".
Autor: Tony Cartalucci
-
Zveřejněno 19.10.2015 19:00
-
(17037 Návštěv)
Nepřekvapuje, že se ukazuje, že se americké ministerstvo ptalo na špatném místě. Vyšetřování mělo místo v Toyotě začít ve vedlejších dveřích, u amerického ministerstva zahraničí.
V Aleppu vypadá situace nejdramatičtěji, protože povstalci drží své části města už 3 roky a zřídili uprostřed civilní enklávy dokonalou síť tunelů a opevnění. V prvním kole ofenzívy jde o přetnutí zásobovacích tras na Turecko.
Autor: Pavel Letko
-
Zveřejněno 17.10.2015 16:00
-
(20045 Návštěv)
Jestli mě někdo trápí, tak je to početná skupina těch, co by druhým poradila, nejraději však přímo nařídila, co mají nosit na sobě a čemu smí nebo nesmí věřit.
Autor: Pavel Letko
-
Zveřejněno 17.10.2015 08:43
-
(21743 Návštěv)
Ani já si nemyslím, že imigrace do Čech je řešením jakýchkoliv našich problémů. Stejně tak si ovšem nemyslím, že bude lépe, až budeme mít rasově, nábožensky a myšlenkově čisté Čechy. Dokázali jsme, že si dokážeme i bez práva šaríja vytvořit docela slušnou oázu bezpráví.
Téma uprchlíků či imigrantů rozděluje českou společnost. Rozdílné názory panují i uvnitř naší redakce. K tomuto tématu tedy jistě nebylo řečeno poslední slovo.
Autor: Václav Umlauf
-
Zveřejněno 15.10.2015 13:58
-
(25217 Návštěv)
Podíváme-li se v Česku na vytunelovanou pravici a skutkem a myšlenkami impotentní levici, pak nám občanům nezbude, než vzít rozum do hrsti a zařídit se jako v Německu a ve Španělsku. Prostě a jednoduše musíme sami, chytře, masově, mimo ideologii a skrze organizaci zespodu založit naši angažovanost v kauzách, kde jde o holé přežití.
Autor: Vladimír Pazdera
-
Zveřejněno 15.10.2015 07:00
-
(18069 Návštěv)
V současnosti jedná v Íránu delegace 20 japonských firem, které mají velký zájem o účast v tomto projektu. Írán má zase zájem o japonskou technologii vysokorychlostních tratí.
Přehled války v Gaze ke konci 2023 je tragická záležitost. A celý Blízký a Střední východ se nyní postupně dostává do dalšího kola války.
Starší podcasty najdete (prozatím) na Youtube zde a na Telegramu ZDE.
Ruský zabijácký dron Lancet pracuje s americkou umělou inteligencí V dronu Lancet-3 je klíčovou součástí jeho údajné schopnosti umělé inteligence pokročilý vývojový modul nazvaný Jetson TX2, který vyrábí americký výrobce čipů Nvidia. Nvidia popisuje Jetson TX-2 jako "nejrychlejší a energeticky nejúčinnější vestavěné výpočetní zařízení pro umělou inteligenci. Tento 7,5wattový superpočítač v modulu přináší skutečné AI výpočty na okraji. Je postaven kolem grafického procesoru rodiny NVIDIA Pascal™ a osazen 8 GB paměti a šířkou paměťového pásma 59,7 GB/s. Je vybaven řadou standardních hardwarových rozhraní, která usnadňují jeho integraci do široké škály produktů a tvarových faktorů." (Asia Times)
PS. Obdivovaný Lancet dostal to nejlepší z obou světů.
Okrádačka na nabíjení? Elektřina pro elektromobily je dražší než benzín E10 Kdo si pro svůj elektromobil bez smlouvy dobíjí elektřinu na veřejných dobíjecích stanicích, musí sáhnout hluboko do své peněženky. Nabíjení bez smlouvy a na silnici stojí částečně více než tankování benzínem Super E10. Každá kWh elektřiny nabitá na veřejných nabíjecích stanicích stojí v průměru 55 centů na běžných nabíjecích stanicích (AC) a 66 centů na rychlonabíjecích stanicích (DC). Při přepočtu na 100 kilometrů to znamená, že 20 kWh stojí 11,10 eur při normálním nabíjení a 13,11 EUR na rychlonabíjení. Pro srovnání: ujet 100 kilometrů se spalovacím motorem stojí pouhých 10,38 eur, pokud vozidlo matematicky spotřebuje šest litrů paliva a litr (například levnější benzin E10 v současné době) stojí 1,73 EUR. (DWN.de)
PS. Je třeba více zchudnout, to jsou jen přechodné obtíže růstu do země. Pak necháte auto, doma, dáte si zelený klobouk na horkou hlavu a půjdete pěšky.